Springsteen: Deliver Me from Nowhere
"Springsteen: Deliver Me from Nowhere" kertoo Bruce Springsteenin elämän käännekohdasta, kun nuori muusikko on maailmanlaajuisen supertähteyden kynnyksellä ja kamppailee menestyksen paineiden ja menneisyytensä haamujen keskellä. Elokuvan on ohjannut Scott Cooper, ja Bruce Springsteenin roolissa nähdään Jeremy Allen White sekä Jeremy Strong hänen pitkäaikaisena managerinaan.
20th Century Studiosin "Springsteen: Deliver Me from Nowhere” kertoo Bruce Springsteenin vuoden 1982 ”Nebraska"-albumin tekemisestä, kun hän oli nuori muusikko maailmanlaajuisen supertähteyden kynnyksellä ja kamppaili menestyksen paineiden ja menneisyytensä haamujen kanssa. Springsteenin New Jerseyn makuuhuoneessa neliraitanauhurilla äänitetty albumi merkitsi käänteentekevää aikaa hänen elämässään, ja sitä pidetään yhtenä hänen ikimuistoisimmista teoksistaan. Se on rouhea, aavemainen ja akustinen levy, jota kansoittavat eksyneet sielut etsimässä syytä uskoa. Jeremy Allen White näyttelee Pomoa, ja elokuvan on ohjannut Scott Cooper Warren Zanesin ”Deliver Me from Nowhere” -kirjan pohjalta. Elokuvassa esiintyvät myös Jeremy Strong, Paul Walter Hauser, Odessa Young, Stephen Graham, Gaby Hoffman ja David Krumholtz. Elokuvan ovat tuottaneet Cooper, Ellen Goldsmith-Vein, Eric Robinson ja Scott Stuber. Tracey Landon ja Zanes toimivat vastaavina tuottajina.