A Complete Unknown
Vuonna 1961 tuntematon 19-vuotias Bob Dylan (Timothée Chalamet) saapuu New Yorkiin mukanaan kitaransa ja vallankumouksellinen lahjakkuutensa. Matkallaan maineeseen hän luo intiimejä ihmissuhteita Greenwich Villagen musiikkilegendojen kanssa. Hänen nousukiitonsa huipentuu uraauurtavaan ja kiistanalaiseen esitykseen, jonka vaikutukset kaikuvat maailmanlaajuisesti.
Eletään vuotta 1961 New Yorkissa. Elinvoimaisen musiikkiskenen ja myrskyisän kulttuurimullistuksen keskellä tuntematon 19-vuotias minnesotalainen Bob Dylan (Timothée Chalamet) saapuu Greenwich Villageen mukanaan kitaransa ja vallankumouksellinen lahjakkuutensa, kohtalonaan muuttaa amerikkalaisen musiikin suuntaa. Hän luo intiimeimmät ihmissuhteensa matkallaan maineeseen, mutta kun folkliike saa hänet levottomaksi, hän kieltäytyy lokeroinnista ja tekee kiistanalaisen valinnan, jonka kulttuurivaikutukset kaikuvat koko maailmassa. Muissa pääosissa nähdään Edward Norton, Elle Fanning ja Monica Barbaro. Elokuva on poikkileikkaus merkittävästä ajanjaksosta nykymusiikin historiassa, ja sen on ohjannut James Mangold ja käsikirjoittanut Mangold ja Jay Cocks.