Ligie
Sarah on kuuro nainen, joka odottaa leikkausta voidakseen kuulla. Kun hän tarkkailee soluja mikroskoopilla, todellisuus ja fantasia sekoittuvat, ja hänen maailmansa muuttuu peruuttamattomasti.
Sarah katsoo junasta miestä tyhjällä asemalla. Hän ei näe tämän kasvoja. Myöhemmin mikroskoopin alla värisevät violetit solut vievät hänet hänen sisäiseen maailmaansa, jossa hän voi kuulla. Sarah on kuuro, mutta on menossa leikkaukseen, joka antaa hänelle ensimmäistä kertaa mahdollisuuden kuulla todellista maailmaa.