Kummeli Alivuokralainen
Alivuokralainen on Kummeleiden näkemys kiristyksestä, munuaissiirrosta kotioloissa, emansipaatiosta sekä järjettömästä sekoilusta käyttäen elokuvakeinona perinteistä farssia. Munuaissiirtokirurgi Lauri Mustonen ja yliopiston hyönteistutkija Pauli Bergström asuvat arvokiinteistössä kaupungin kalleimmalla asuinalueella. Asunnon on jo vuosikausia omistanut vanharouva Lydia Molotova, joka ei ole nostanut herrojen vuokraa pitkiin aikoihin. Nyt rouva on kuitenkin antanut asunnon ennakkoperintönä veljenpojalleen, vääpeli John Molotoville, joka päättää ensitöikseen nostaa kiinteistön vuokran pilviin ja muutattaa isotätinsä Lydia Molotovan herrojen asuntoon.