Kummeli V
Kummeli-komediassa neljä tarinaa nivoutuu yhteen: rumpali Monkki törmää huvilan emäntään, mopojengi kostaa nöyryytyksen, toimittaja muistelee jymyjuttuaan ja scifi-ohjaajan metsästysretki päättyy katastrofiin.
Kummeli-komediassa on neljä toisiinsa nivoutuvaa tarinaa. Remonttihommiin saapunut rumputaiteilija Monkki Mähönen ajautuu törmäyskurssille sukuhuvilan emännän kanssa. Toisessa tarinassa Jounin johtaman aikamiespoikien mopojengin kyläkaupalla kokema nöyryytys kostetaan action-elokuvien innoittamin keinoin. Kolmannessa jutussa toimittaja Erkki ”Likasanko” Sysimetsä muistelee 1960-luvulla Kohupostiin kirjoittamaansa jymytarinaa urkukorjaaja Arvo Hakalan naisseikkailuista. Neljännessä episodissa fantasia- ja scifiohjaajan Kurre von Riikosen elokuvan rahoitustilaisuus ja sen jälkeinen metsästysretki pienviljelijä Isaskar Toukan maille saavat katastrofaalisia piirteitä. Kummeli-koomikkoryhmän jäsenet esittävät elokuvassa yli kaksikymmentä roolia.