Kummelin Jackpot
Pertti "Pera" Järvelä on pikkuhuijari, joka karttaa rehellistä työtä. Tämä eronnut mies asuu kahden soittajakaverinsa kanssa yhteiskämpässä. Peran tytär, 17-vuotias nuorten MM-tason taitoluistelija, on lähdössä Kanadaan kilpailumatkalle. Tytön äiti ei suostu maksamaan kallista matkaa ja haluaa Peran maksavan sen. Summa on suuri, eikä sitä saa kasaan pikkuhuijauksilla.
Pertti "Pera" Järvelä on pikkuhuijari, joka karttaa rehellistä työtä. Tämä eronnut mies asuu kahden soittajakaverinsa kanssa yhteiskämpässä. Peran tytär, 17-vuotias nuorten MM-tason taitoluistelija, on lähdössä Kanadaan kilpailumatkalle. Tytön äiti ei suostu maksamaan kallista matkaa ja haluaa Peran maksavan sen. Summa on suuri, eikä sitä saa kasaan pikkuhuijauksilla. Peran on siis mentävä töihin. Työpaikka löytyy maahantuontifirmasta, jota pyörittää Jehovan todistaja Seppo Sillantaus, rehellinen ja hyvä mies. Pian Pera myös tapaa elämänsä naisen, ja elämä näyttäisi voivan viimeinkin normalisoitua. Mutta sitten Peralle tarjoutuu mahdollisuus suurimittaiseen pelirötökseen voittajavedossa. Pera ei voi luonnolleen mitään, ja yhdessä kämppäkavereiden kanssa hän alkaa toteuttaa unelmaa "jackpotista".