Tutankhamonin värikäs hauta
Tutankhamonin haudan löytö näytetään ensimmäistä kertaa väreissä väritettyjen mustavalkokuvien ja -uutisfilmien ansiosta.
Maailman sensaatiomaisimmasta arkeologisesta löydöstä, Tutankhamonin haudasta, on kulunut vuosisata. Nyt pääset todistamaan dramaattista löytöhetkeä ja ihastelemaan haudan ainutlaatuisia aarteita juuri sellaisina kuin ne tapahtumahetkellä nähtiin, väreissä. Yksityiskohtaista historiantutkimusta hyödyntävän modernin väritystekniikan ansiosta Howard Carterin tekemän löydön aikainen Egypti saatiin herätettyä henkiin.