Mighty Ducks on haltioissaan, kun on tullut valituksi kilpailemaan ja edustamaan Yhdysvaltoja Hyvän tahdon kisoissa. He ottelevat parhaita, ympäri maailmaa kotoisin olevia joukkueita vastaan. Mukaan luettuna häijyin joukkue, joka on koskaan luistellut jäällä.
Mighty Ducksin energia voittaa jälleen, kun kaikkien lempinuortenjoukkue palaa jäälle lämäritoimintaa ja naurua varten. Mighty Ducks on haltioissaan, kun on tullut valituksi kilpailemaan ja edustamaan Yhdysvaltoja Hyvän tahdon kisoissa. He ottelevat parhaita, ympäri maailmaa kotoisin olevia joukkueita vastaan. Mukaan luettuna häijyin joukkue, joka on koskaan luistellut jäällä. Painivatko he ihan eri sarjassa? Onko valmentaja Bombay (Emilio Estevez) antanut huipputason nousta päähänsä ja unohtanut, että kyseessä on pelkkä peli? Kun katukiekkojengi opettaa Ducksit olemaan kovia, valmentaja muistaa, miten hauskaa pidetään. Niin Ducks näyttää maailmalle ankkavoiman todellisen merkityksen.