Steven Spielberg jakaa yksinoikeudella tarinansa Tappajahain luomisesta. Oli kyse sitten romaanista tai elokuvasta, Tappajahai inspiroi vielä 50 vuotta myöhemminkin.
Steven Spielberg antaa ikonisen Tappajahai-elokuvan 50-vuotisjuhlan kunniaksi meille ainutlaatuisen katsauksen tämän populaarikulttuurisen sensaation historiaan. Tappajahai on jättänyt jälkensä sekä elokuvateollisuuteen että haiden suojelutyöhön, oli kyse sitten Peter Benchleyn romaanista tai Spielbergin elokuvasta. Tappajahain kiehtovaa perintöä tutkitaan Hollywood-ohjaajien ja haitutkijoiden haastattelujen avulla.