We Were the Lucky Ones
Georgia Hunterin menestyksekkään, New York Timesin myydyimpien kirjojen listalle yltäneen romaanin televisiosovitus, jota inspiroi toisen maailmansodan alussa erilleen joutuneen juutalaisperheen uskomaton tositarina. Minisarjassa seurataan heitä halki mannerten heidän tehdessään kaiken voitavansa selvitäkseen hengissä ja palatakseen jälleen yhteen.