Red Sandra
Kun kuusivuotias Sandra saa harvinaisen diagnoosin ja vuoden elinaikaa, hänen vanhempiensa maailma romahtaa. Isä ei suostu luovuttamaan, vaan aloittaa ankaran taistelun lääketeollisuutta vastaan saadakseen lääkkeen, joka voisi pelastaa hänen tyttärensä.