The Murder That Changed Britain
Heinäkuun 15. päivänä 1992 nuori äiti nimeltä Rachel Nickell murhattiin Wimbledon Commonissa hänen kolmevuotiaan poikansa Alexin nähden. Hänen kuolemansa johtaisi yhteen Ison-Britannian rikoshistorian pahamaineisimmista oikeusvirheistä.