Aku Ankka liisterissä
Aku Ankka sohaisee kuvaannollisesti herhiläispesää ottaessaan yhteen Spike-nimisen mehiläisen kanssa, kun tämä yrittää pölyttää Akun kukkakuvioista tapettia. Spiken jäätyä kiinni Akun tapettiliisteriin heidän välilleen syntyy suorempi kaksintaistelu. Akun suunnitelma kostautuu Spiken onnistuttua pakenemaan ja värväämään kostokumppaneikseen kokonaisen pesällisen mehiläiskavereitaan.