A Fistful of Lead
Neljä Villin lännen pahamaineisinta lainsuojatonta tekee uskaliaan pankkiryöstön kultakuumeen aikaisessa Bath Waterin kaupungissa. Takaa-ajajat lähtevät perään ja tilanne pahenee, kun rosvot tajuavat tulleensa petetyiksi – mutta kuka heidät on pettänyt?