The Lost Station Girls
1990-luvun lopussa Perpignanin poliisivoimissa työskentelevä nuori etsivä Flore Robin kutsutaan ensimmäisenä työtehtävänään harvinaisen järkyttävälle rikospaikalle. Tästä käynnistyy tositapahtumiin perustuva kiehtova tutkinta, murhien sarja ja heltymätön jahti, joka pitää Florea otteessaan lähes 20 vuoden ajan.
1990-luvun loppupuolella ja 2000-luvun alkupuolella teinityttö katoaa ja kolme nuorta naista murhataan juna-aseman lähettyvillä Perpignanissa. Kaikki heistä ovat brunetteja, kauniita ja emansipaatiota tavoittelevia naisia. Heidän kasvonsa ovat sanomalehdissä, ja heitä aletaan kutsua "kadonneiksi aseman tytöiksi". Nuori etsivä Flore Robin aloittaa uransa poliisilla samana päivänä, kun ensimmäinen ruumis löydetään. Hän alkaa tutkia asiaa yhdessä poliisipäällikkö Franck Vidalin ja mentorinsa Félix Sabueson kanssa. Tästä käynnistyy tositapahtumiin perustuva, 20 vuotta kestänyt koko Ranskan laajuinen tutkinta ja salaperäisen ja armottoman sarjamurhaajan etsintä. Samaan aikaan äiti pitää yhä toivoa yllä tyttärensä löytämisestä hengissä.