Pelastuspiski
Pluto on jäisessä pohjoisessa pelastajakoirana. Kun se kohtaa hylkeenpoikasen, se joutuukin itse pelastettavaksi.
Pelastajakoira Pluto on aloittamasta partiokierrostaan, kun se kohtaa hylkeenpoikasen. Hylje haluaa leikkiä ja varastaa Pluton hätäjuomatynnyrin. Pluton jahdatessa hyljettä se joutuukin itse pelastettavaksi.