Diament Olgi
Puola, 80-luvun alku. Olga on seitsemänvuotias ja rakastaa isäänsä kovasti. Kun hänen lemmikkisirkkansa kuolee, hän ymmärtää, että aikaa ei voi kääntää taaksepäin. Olgan lohduttamiseksi hänen isänsä kertoo hänelle oudon tarinan jättiläisestä, jolla on timantit silminä. Tarina selittää ajan luonnetta. Pian he molemmat huomaavat, kuinka tämä legenda vaikuttaa heidän elämäänsä. Timantit ovat aitoja!