Martwe małżeństwo
Filip on elokuva-avustaja, joka on erikoistunut näyttelemään ruumista. Hän tapaa historiallisen elokuvan kuvauksissa Lucjan, joka näyttelee kuollutta naista. Heidän maatessaan tuntikausia rinnakkain heidän välilleen kehittyy katkeransuloinen suhde.