Western, Historia
Elokuva kertoo 200 urheasta miehestä, jotka tekivät äärimmäisen uhrauksen vapauden nimeen puolustaessaan pientä linnaketta Teksasissa 13 päivän ajan kokonaista armeijaa vastaan.