Legend
Tarina hyvän ja pahan loputtomasta taistelusta taikamaassa, jossa kaikki olennot elävät sovussa, ja yksisarviset omaavat valon salaisuuden. Valo on kohtaloksi Pimeyden ruhtinaalle, joka varastaa salaisuuden. Jack-niminen ihminen ja kaunis prinsessa joutuvat kohtaamaan ruhtinaan maanalaisen linnan kauheudet pelastaakseen yksisarviset ja kukistaakseen pimeyden.