Cloaca
Neljä entistä yliopistokaveria ajautuu takaisin yhteen olosuhteiden pakosta. Kansanedustaja Joep käy läpi avioliittokriisiä ja hakee suojaa kunnallisvirkamies Pieterin luota. Kokaiiniriippuvainen asianajaja Tom yrittää auttaa Pieteriä kamppaillessaan omien työvaikeuksiensa kanssa. Miesten elämien kietoutuminen toisiinsa saa aikaan konflikteja ja paljastaa ystävyyden hauraan luonteen.