Little Fires Everywhere
Celeste Ng kirjoitti vuoden 2017 bestsellerin, johon perustuu “Tulenarkoja asioita”. Se seuraa Richardsonin perheen ja sen elämän mullistavien äidin ja tyttären kohtaloita. Tarina käsittelee salaisuuksia, taidetta ja identiteettiä, äitiyden raivoisaa voimaa sekä ja vaaraa, joka syntyy uskosta siihen, että säännöt voivat estää katastrofin.