No Man's Land
Vuonna 1914 Arthur Knaap liittyy muukalaislegioonaan Pariisissa puolustaakseen isänmaataan. Mutta pian asemasota paljastaa hänelle ensimmäisen maailmansodan synkän todellisuuden. Menetysten ja epätoivon keskellä ratkaiseva päätös muuttaa Arthurin kohtalon ja konfliktin kulkua. Siitä huolimatta painajaiset paljastavat hänen valintojensa kestävän hinnan.