Kalenteritytöt
Kun 12 tavallista hyvämaineisen paikallisen naiskerhon jäsentä päättää keksiä jotain repäisevää kerätäkseen rahaa uudelle hyväntekeväisyyskohteelle, he ryhtyvät toteuttamaan perinteistä vuosikalenteriaan hyvin epäperinteisellä tavalla. Normaalien leivonnaisten, omenapuristinten ja kukka-asetelmien sijaan kalenterikuvissa esiintyvätkin naiset itse aivan ilkosillaan! Pääosissa nähdään Golden Globe -ehdokas Helen Mirren (Gosford Park) ja Julie Walters (Harry Potter ja salaisuuksien kammio). Kalenteritytöt on erittäin viihdyttävä komedia. Ja tämä on paljas totuus.