Paholaisen Silta
Paimen Franck Livarois löytää Saint-Guilhem-le-Désertin pormestarin André Savignacin hirtettynä Pont du Diable -sillan alta. Testit osoittavat, että kuolleen miehen veressä on skopolamiinia eli lääkettä, joka poistaa kaiken kyvyn puolustautua. Itsemurha paljastuukin murhaksi. Liittyykö se jotenkin pormestarin kansliaan piilotettuihin uhkauskirjeisiin?