Tina: What's Love Got to Do With It
Koe rock 'n' rollin upean ja lahjakkaan supertähti Tina Turnerin vaikuttava tositarina.
Koe rock 'n' rollin upean ja lahjakkaan supertähti Tina Turnerin vaikuttava tositarina. Laurence Fishburne (Matrix) ja Angela Bassett (Stella vaihtaa vapaalle) tekevät ihastuttavat roolisuoritukset Ike ja Tina Turnerina, joiden myrskyisä suhde pakottaa lopulta Tinan jättämään Iken, kohtaamaan pelkonsa ja seuraukset sekä löytämään rohkeuden uskoa itseensä. Älä jätä väliin hämmästyttävää ja innostavaa tarinaa yhdestä maailman jännittävimmistä ja energisimmistä viihdyttäjistä!