Onboard: The Transcontinental Race
The Transcontinental Race on uuvuttava mutta kiehtova pyöräilykilpailu, joka haastaa kilpailijat itsetutkiskeluun raskaan ja epämukavan matkan aikana. Onboardin dokumenttielokuvassa tarkastellaan tätä mullistavaa kokemusta kolmen kisan aikana vuodesta 2016 vuoteen 2018 ja tutustutaan ainutlaatuisen pyöräilykilpailun ydinolemukseen.