Murha Burgundissa
Mylène ja Fred tutkivat murhaa, jonka uhri on Morgane, nuori molekyyligastronomiaan erikoistunut kokki. Naisen ruumis löytyi historialliselta terästehdasalueelta Grandes Forges de Buffonista, keuhkot täynnä typpeä. Samaan aikaan kanavasulusta löytyy toinen vainaja – rikostarkastaja Deville, Mylènen vuosikausia kateissa ollut isä.