Tehdasmurha
Uckangen masuunipuistosta löytyy valimoa johtaneen Gilles Thouveninin ruumis. Tapausta tutkiva Metzin poliisin rikosylikomisario Clément Morel saa avukseen Laure Thouveninin, joka on uhrin tytär ja perehtynyt teollisuushistoriaan. Epäsovinnainen ja kursailematon Laure tunsi Clémentin jo lapsena.
Uckangen masuunipuistosta löytyy valimoa johtaneen Gilles Thouveninin ruumis. Tapausta tutkiva Metzin poliisin rikosylikomisario Clément Morel saa avukseen Laure Thouveninin, joka on uhrin tytär ja perehtynyt teollisuushistoriaan. Epäsovinnainen ja kursailematon Laure tunsi Clémentin jo lapsena, ja tapaus paljastaa heidän sukujensa todellisen tarinan kolmen sukupolven ajalta.