Auvergnen murhat
Auvergnesta, läheltä Pavin-järveä, löytyy nuoren naisen ruumis. Murhapaikka askarruttaa tutkijoita, sillä legendan mukaan Bessen syntiset herättivät Jumalan raivon, joutuivat haudatuiksi ja paholaisen kyynelten peittämiksi. Pitikö murhaaja uhriaan syntisenä?
Auvergnesta, läheltä Pavin-järveä, löytyy nuoren naisen ruumis. Murhapaikka askarruttaa tutkijoita, sillä legendan mukaan Bessen syntiset herättivät Jumalan raivon, joutuivat haudatuiksi ja paholaisen kyynelten peittämäksi. Pitikö murhaaja uhriaan syntisenä? Ylikomisario Bruno Romagnat ja ylikonstaapeli Aurélie Lefaivre aloittavat tutkinnan, ja tilanne on erityisen herkkä, sillä uhri oli Romagnat'lle tuttu.