Levottomat sielut
Entinen merijalkaväen sotilas LouAnne Johnson on lukion tuore opettaja, joka saa koulutettavakseen luokallisen kovia mutta fiksuja köyhän alueen oppilaita. Kun tavalliset menetelmät eivät tehoa heihin, kipakka opettaja Johnson kokeilee epätavallisia keinoja uhmaten sääntöjä ja luoden aivan oman opetussuunnitelmansa. Samalla hän tulee antaneeksi oppilailleen uutta itseluottamusta, mikä motivoi heitä antamaan puolestaan kaikkensa opiskelulle.