Kohtaaminen kuoleman kanssa
Nelikymppinen pariisilaispoliisi Samson Brion kaipaa maalle. Hän palaa 15 vuoden jälkeen kotikyläänsä Bretagneen, vaikka vannoi, ettei enää ikinä kävisi siellä. Hänen maineensa tunnetaan, ja muuan nainen pyytää häntä tutkimaan poikansa kuolemaa.
Nelikymppinen pariisilaispoliisi Samson Brion kaipaa maalle. Hän palaa 15 vuoden jälkeen kotikyläänsä Bretagneen, vaikka vannoi, ettei enää ikinä kävisi siellä. Hänen maineensa tunnetaan, ja muuan nainen pyytää häntä tutkimaan poikansa kuolemaa, koska ei usko poliisin itsemurhateoriaan. Käy ilmi, että tapaus liittyy treffipalveluun, jonka omistaja, Samsonin lapsuudenystävä Lila, pettyi Samsonin lähtiessä maailmalle. Kun ainoa majoitusvaihtoehto osoittautuu olevan Lilan talossa, vaikuttaa siltä, että heidän on ryhdyttävä ratkaisemaan tapausta yhdessä...