The Cheetah Girls 2
Parhaat ystävät Galleria, Chanel, Dorinda ja Aqua eli tyttöbändi ”The Cheetahs” saavat elämänsä tilaisuuden, kun he astelevat Espanjan Barcelonaan esiintymään kansainväliselle musiikkifestivaalille. Toiset ovat syventyneet muihin asioihin (kuten shoppailuun), ja Gallerian täytyy palauttaa tyttöjen keskittyminen, jos he tahtovat saada mahdollisuuden voittaa.