Pinocchio
Näyttelijöitä ja animaatiota yhdistävä versio tarinasta, jossa puunukke lähtee huimalle seikkailulle muuttuakseen oikeaksi pojaksi. Hänen lisäkseen tarinassa esiintyvät muun muassa Geppetto-puuseppä, joka rakentaa Pinocchion ja kohtelee tätä kuin oikeaa poikaansa, Samu Sirkka, joka toimii Pinocchion oppaana ja omanatuntona, Sininen haltiatar, ”Rehti” Repo, Sofia-lokki ja Ajuri.