Elokuva seuraa nuorta morsianta ja tämän uuden miehen rikkaan ja erikoisen suvun pitkäaikaista perinnettä, joka muuttuu kuolettavaksi peliksi, jossa kaikki taistelevat jäädäkseen eloon.