Hitlerin teinitappajat
Vuoden 1944 keväällä 20 000 natsiteiniä kohtasi liittoutuneiden joukot. Kokemattomuudestaan huolimatta 12. SS panssaridivisioona kylvi kauhua.
He kasvoivat natsien vallan alla. He vannoivat antavansa henkensä Hitlerille. He olivat fanaatikkoja, joita ei voinut pysäyttää. He olivat 20 000 teiniä, joista koostui SS-joukkojen 12. panssaridivisioona. Divisioona kylvi tuhoa ja kauhua Ranskassa, kun se lähetettiin pysäyttämään liittoutuneiden invaasio. Historialliset väritetyt arkistomateriaalit ja joukko selviytyjiä kertoo meille tarinan.