Bad Hair Day
Monica herää kouluntanssiaispäivänä hiuspainajaiseen kokeiltuaan koko illan eri kampauksia. Hän tahtoo korjata tilanteen, mutta ei pääse kampaamoon, joten joutuu lyöttäytymään yhteen huono-onnisen poliisin, Lizin kanssa. Tämä ilmestyy hänen ovelleen etsien miljoonien dollareiden kaulakorua. Pystyykö outo pari pitämään korun turvassa varkaalta? Ja ehtiikö Monica tanssiaisiin ajoissa?
Monica oli kokeillut koko illan erilaisia kampauksia, ja herää koulutanssiaispäivänä painajaiseen... kaikkien aikojen pahimpaan hiuspäivään! Hän tahtoo epätoivoisesti korjata tilanteen, mutta ei pääse mitenkään kampaamoon, joten joutuu lyöttäytymään yhteen epäonnisen poliisin, Lizin kanssa. Tämä sattuu ilmestymään hänen ovelleen, koska etsii monen miljoonan dollarin arvoista kaulakorua. Epätodennäköinen pari saa huomata, että heillä on enemmän yhteistä kuin he luulivat, kun he yrittävät pitää kaulakorun turvassa halpamaiselta koruvarkaalta... ja hoitaa Monican tanssiaisiin ajoissa.