Doctor Who: The Star Beast
Tohtori joutuu keskelle ankaraa taistelua, kun avaruusalus putoaa Lontooseen. Tuhoisan taistelun riehuessa kohtalo lähestyy Donnaa, Tohtorin vanhaa ystävää.