Holy Mess
Simon ja Oscar, kaksi 27-vuotiasta, ovat olleet pariskunta kolmen vuoden ajan. Yhdessä läheisen ystävänsä Cissin kanssa he ovat ostaneet viehättävän vanhan remonttikohteen Tukholman Bromman kaupunginosasta. Cissi on viimeisillään raskaana, ja isä voi olla joko Oscar tai Simon. Yhdessä kolmikko on perustamassa perhettä lykättyään siitä kertomista omille perheilleen tähän asti.
Simon ja Oscar, kaksi 27-vuotiasta, ovat olleet pariskunta kolmen vuoden ajan. Yhdessä läheisen ystävänsä Cissin kanssa he ovat ostaneet viehättävän vanhan remonttikohteen Tukholman Bromman kaupunginosasta. Talossa riittää korjattavaa, mutta yläkerran lastenhuone on jo valmis. Cissi on nimittäin viimeisillään raskaana – ja isä voi olla joko Oscar tai Simon. Yhdessä kolmikko on perustamassa perhettä lykättyään siitä kertomista omille perheilleen melkein vuoden ajan. Vihdoin he ovat saapuneet pisteeseen, josta ei ole paluuta, ja salaisuus täytyy paljastaa! Ja milloinpa olisi täydellisempi aika sille kuin jouluna, suvaitsevaisuuden ja Jeesuksen syntymän juhlana, jolloin kaikkien odotetaan osoittavan hyväntahtoisuutta ja rakkautta toisia kohtaan?