Nina Frisk
Eräänä päivänä lentoemäntä Nina tapaa Marcus-nimisen miehen ja rakastuu häneen päätä pahkaa. Ennen pitkää Nina saa kuitenkin havaita, että elämä maan pinnalla voi olla yhtä epävakaata kuin taivaan sinessä.