Disneyn satu herää eloon nykypäivän Manhattanilla, kun paha kuningatar lähettää animaatioprinsessan elävään maailmaan. Kun prinsessa ihastuu komeaan lakimieheen, hän saa tietää, voiko satukirjojen näkemys romantiikasta selviytyä oikeassa maailmassa.
Tulevalle prinsessa Gisellelle elämä on yhtä satua…kunnes paha kuningatar karkottaa hänet Andalasian animaatiomaailmasta ja sysää hyvin epätaianomaiseen, elävään maailmaan nykypäivän Manhattanille. Kun kyyninen ja asiallinen avioeroihin erikoistunut lakimies tulee hänen avukseen, tämä ei ymmärrä, että iloinen ja sinisilmäinen viattomuus on lumoamassa hänet.