Idioluutio
Äärimmäisen keskinkertainen kaveri herää vuonna 2515 ja on maapallon fiksuin mies. Kyse onkin siitä, että muusta maailmasta on tullut tyhmempi.
Hieman yksinkertainen Yhdysvaltain armeijan kirjastonhoitaja jäädytetään koetarkoituksessa ja unohdetaan. Lopulta hänet herätetään vuonna 2515, jolloin ihmiskunnasta on tullut typerämpi, ja hän huomaa olevansa maapallon fiksuin mies.