Toscanan auringon alla
Lomaillessaan Italiassa Frances Mayes ostaa huvilan Toscanan maaseudulta ja päättää aloittaa elämänsä alusta. Hänen remontoidessaan kotiaan ja sopeutuessaan uuteen elämään, komea paikallinen mies astuu kuvaan ja maustaa tilannetta entisestään.