Mikki Hiiren jouluaatto
Mikki, Aku, Hessu ja muut hahmot tähdittävät tätä kaikkien aikojen jouluklassikkoa. Ebenezer Scrooge on liian ahne käsittämään, että joulu on ystävällisyyden ja anteliaisuuden aikaa. Uusien ystävien johdattamana hän kuitenkin löytää joulun hengen. Sisältää tupakkatuotteita.