Nightmare Alley
Visionääriseltä elokuvantekijältä Guillermo del Torolta tulee jännittävä psykologinen trilleri manipuloivasta tivolimiehestä (Bradley Cooper), joka ryhtyy yhteistyöhön yhtä petollisen psykiatrin (Cate Blanchett) kanssa huijatakseen 1940-luvun New Yorkin vaurasta seurapiiriä. Del Toro käsikirjoitti kiehtovan elokuvan yhdessä Kim Morganin kanssa William Lindsay Greshamin romaanin pohjalta.