Peter Pan ja Leena
Leena Kultanen, nuori tyttö jota pelottaa lähteä lapsuudenkodistaan, tapaa pojan nimeltä Peter Pan, joka ei suostu kasvamaan aikuiseksi. Yhdessä Leenan veljien ja pienen Helinä-keijun kanssa he matkaavat lumottuun Mikä-mikä-maahan. Siellä Leena tapaa pahan merirosvokapteeni Koukun ja joutuu jännittävään seikkailuun, joka tulee muuttamaan hänen elämänsä.