Sly Lives! (aka The Burden of Black Genius)
Sly & The Family Stonen – uraauurtaneen yhtyeen, jota johti karismaattinen Sly Stone – elämää ja perintöä tutkiskeleva dokumentti kertoo yhtyeen huippukaudesta ja samalla valottaa menestyksestä Amerikan mustille artisteille koituvaa taakkaa.