The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
Animaatiotaituruuden myötä Kaislikossa suhisee ja Päätön ratsumies yhdistyvät mahtavassa seikkailussa. Hypätään herra Rupikonnan hurjaan kyytiin, kun hän saa ystävänsä Myyrän, Rotan ja Mäyrän vimmaisen huolestuneiksi. Sitten tavataan Ichabod Crane, hontelo kaveri, jonka täytyy ajaa kaupungin öykkäri tiehensä, jos hän tahtoo onnistua viemään jalat kauniin Katrina Van Tasselin alta.
Kaksi unohtumatonta lastensatua, Kaislikossa suhisee ja Päätön ratsumies, yhdistyvät mahtavassa seikkailussa alkuperäisenä elokuvaversiona. Ensin lähdetään villille autoajelulle herra Rupikonnan kanssa, kun hän saa ystävänsä Myyrän, Rotan ja Mäyrän vimmaisen huolestuneiksi. Sitten tavataan Ichabod Crane, joka unelmoi vievänsä jalat kauniin Katrina Van Tasselin alta huolimatta kaupungin öykkäristä Brom Bonesista, joka on myös iskenyt silmänsä Katrinaan. Koominen kilpailu tutustuttaa Ichabodin päättömän ratsumiehen tarinaan, ja lopputuloksena on jännittävä loppuhuipentuma. Ihanina kertojina tarinoissa toimivat Basil Rathbone ja Bing Crosby. Elokuva on täynnä hurjaa seikkailua, loistavaa animaatiota ja kiehtovaa musiikkia. Sisältää tupakkatuotteita.