The Good, The Bart, and The Loki
Loki on jälleen karkotettu Asgardista ja kohtaa kovempia vastustajia kuin koskaan: Simpsonit ja Springfieldin mahtavimmat sankarit. Ilkivallan jumala lyöttäytyy yhteen Bart Simpsonin kanssa äärimmäisessä yhdistelmäkohtauksessa, joka on kunnianosoitus Marvel Cinematic Universen supersankareille ja roistoille.