2001-20149 kautta
Kiefer Sutherland esittää Jack Baueria tässä ainutlaatuisessa TV-sarjassa, jonka koko kausi tapahtuu samana päivänä. Jokainen jakso kattaa tunnin vuorokaudesta ja kerrotaan reaaliajassa.